ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מדוע חשוב לבצע בדיקת אופיין רשת מים?

    בדיקת אופיין רשת מים והחשיבות

    בדיקת אופיין רשת מים היא בדיקה חשובה ביותר שיש לבצע במקרים שונים. המטרה של הבדיקה המדוברת היא לבדוק את הספיקה של לחצי המים במערכות קיימות וכן להעריך תשתיות חדשות עבור מערכות חדשות. יש לבצע את הבדיקה המדוברת בהתאם לדרישות שירותי הכבאות בכל מערכת כיבוי אש אחת ל5 שנים. המטרה היא לבדוק במערכות הללו את הלחץ ואת הכמות של המים אשר מגיעים למערכת מהרשת של המים הציבורית והאם הם מספיקים עבור הצרכים וכן עבור הדרישות של הספרינקלרים המצויים במבנה.

    מהי בדיקת אופיין רשת מים?

    כאשר מדובר על בדיקת אופיין רשת מים ציבורית, מדובר על בדיקה מעמיקה של מערכת המים הציבורית שלא פעם קיימים בה צינורות ישנים, שחוקים או סתומים. המטרה היא לבדוק את תקינות הצינורות שמעבירים את המים למערכות כיבוי אש שכן, אם מדובר על צינורות לא תקינים, הרי שהובלת המים לצינורות הללו תיפגע והמערכת לא תוכל לפעול בצורה תקינה ולכבות שריפה בצורה יעילה במקרה הצורך. בכדי לקבוע את תקינות הלחץ של המים, יש לבצע את הבדיקה כאשר חשוב שהבדיקה תוכיח כי הכל תקין מבחינת לחץ המים. בכדי לבצע את הבדיקה המדוברת, יש צורך לבצע בשטח כמה בדיקות והן: בדיקת לחץ מים סטטית ודינמית וכן בדיקה של ספיקת המים. כמו כן יש לערוך תרשים אשר מראה את מדדי לחץ המים.

    לסיכום

    כאמור, ביצוע בדיקת אופיין רשת מים הוא דרישה של שירותי הכבאות הארצית כל פרק זמן כלשהו במערכות כיבוי אש. המטרה היא לוודא כי ספיקת המים ולחץ המים בקרבת המערכת תקינים וזאת בכדי להבטיח שבמקרה ותפרוץ במקום שריפה, למערכת יהיו מספיק מים שיזרמו אליה בצורה תקינה ומהירה, בכדי לכבות את השריפה. מדובר על בדיקה חשובה שיכולה להציל חיי אדם במקרה הצורך ועל כן, אין להקל בה ראש. חשוב מאוד שאת הבדיקה המדוברת יבצעו אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ועל כן, אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לבצע את הבדיקה המדוברת, בחרו בחברה אמינה ומקצועית המציעה את שירותיה בתחום.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      תחזוקה

      מתחזקים עם ר.צ. כיבוי אש בע"מ תחזוקה: פעולה או פעולות המיועדות לשמור על תפקודם התקין, על חזותם ועל ערכם...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      ברז הסנקה ספרינקלרים

      חיבור הסנקה לכבאית מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן