ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כיצד בוחרים מערכת גילוי אש ועשן

    מערכות גילוי אש ועשן – שימוש

    כל מבנה שמאכלס בתוכו לא מעט אנשים לאורך היממה לרבות: משרדים, בתי עסק ואף בנייני מגורים, דורש מערכות גילוי אש ועשן שהם חלק ממערכת כיבוי אש. מדובר על מערכות חשובות מאוד שמטרתן היא לזהות מקרים שבהם פורצת שריפה, להתיז מים לכיבוי השריפה, לנטרל את העשן מהמקום וכל זאת בכדי למנוע פגיעה בחיי אדם וכן פגיע ברכוש. מערכות גילוי אש ועשן הן מערכות חשובות מאוד ויש להתקין אותן בצורה הטובה ביותר בכל מבנה הדורש זאת.

    כיצד עובדות מערכות גילוי אש ועשן?

    מערכות גילוי אש ועשן הן מערכות חשובות מאוד. ישנם סוגים שונים של גלאים אשר ניתן לשלב בתוך המערכת לרבות: גלאי קרן, גלאי חום, גלאי להבה, גלאי אופטי ועוד. כל גלאי פועל בצורה אחרת, אך המטרה של כל הגלאים היא לזהות כמה שיותר מהר את השריפה ולהעביר באופן מידי התרעה על כך שפרצה שריפה וזאת בכדי שכל השוהים במבנה יוכלו להתפנות ממנו כמה שיותר מהר. המטרה של הגלאי היא להציל רכוש במבנה וכמובן חיי אדם.  בין גלאי העשן ניתן למצוא גלאי עשן מסוג אופטי אשר מתקינים אותו בלוחות חשמל ובתקרות של חללים. עוד סוג של גלאי הוא גלאי קרן אשר פועל על עיקרון של קליטת קרן לייזר ושיגורה במקרה שבו עשן חוסם את הגלאי.

    כיצד בוחרים מערכת גילוי אש ועשן

    מכיוון שכיום ניתן למצוא מערכות גילוי אש ועשן מסוגים שונים המבוססות על גלאים שונים, הרי שחשוב ביותר לבחור את המערכת הטובה והמתאימה ביותר לצרכים העומדים על הפרק. חשוב לבחור מערכת איכותית אשר מזהה מהר נוכחות של עשן בסביבה ומתריעה על כך. כמובן שיש לבחור את סוג ההתרעה שאתם חפצים בה כאשר בין ההתרעות השונות ניתן למצוא: התרעות המבוססות על שמע, חייגן אוטומטי לשירותי הכיבוי, התרעות המבוססות על אמצעים וויזואליים ועוד. כמובן שהאיכות של הגלאי מהווה דבר חשוב ביותר שכן, ככל שהגלאי יהיה איכותי ומתקדם יותר, כך הוא יזהה מהר יותר שריפה ויתריע על כך. בכדי לבחור מערכת גילוי אש ועשן בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      ברז הסנקה ספרינקלרים

      חיבור הסנקה לכבאית מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      מערכת פריאקשן

      מערכת פריאקשין – מערכת יבשה מערכות ספרינקלרים הן מערכות אמינות מאוד בדרך כלל, אבל ישנם מצבים בהם "בדרך...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן